Vanuit Hilversum wordt bekend welke programma’s, presentatoren, YouTubers en artiesten een award winnen. lees meer

Zaterdag 17 februari reikt NPO Zapp de Zapp Awards van 2018 uit. Vanuit poppodium de Vorstin in Hilversum wordt bekend welke programma’s, presentatoren, YouTubers en artiesten naar huis gaan met een Zapp Award. Kinderen bepalen de winnaars.

Stemmen in categorieën

Kinderen kunnen stemmen in de volgende categorieën: beste Zapp-programma, beste Zapp-presentator, beste YouTuber, beste tv-programma (algemeen) en beste Artiest. Iedereen kan eenmalig stemmen op deze categorieën via zappawards.nl. Er kan tot en met zaterdag 10 februari 2018 worden gestemd.

Favoriete Zapp-programma

Wat is het beste Zapp-programma van het afgelopen jaar? De winnaar van deze categorie blijft tot het laatste moment spannend. In de ochtend van zaterdag 17 februari 2018, de dag van de award show, maakt Zapp de drie genomineerden bekend. Kinderen kunnen tot het eind van de award show op hun favoriete programma stemmen.

KRO-NCRV zendt de Zapp Awards om 19.25 uur live uit bij Zapp op NPO 3.