COS zet de belangrijkste apps en games voor je op een rij! lees meer

Apple heeft de hitlijsten en trends van 2017 onthuld. COS zet de belangrijkste apps en games voor je op een rij!

WhatsApp Messenger

Top gratis iPhone app

Deze app heeft niet veel uitleg meer nodig. WhatsApp Messenger is een gratis berichtendienst en beschikbaar voor iPhone en andere smartphones. Je kunt berichten, oproepen, foto’s, gesproken berichten en videoberichten verzenden en ontvangen. Tegenwoordig kun je zelfs ook bellen via WhatsApp.

RollerCoaster Tycoon® Classic

Top brutowinst iPhone game

Sinds 2016 is RollerCoaster Tycoon beschikbaar op de smartphone. De spel zal bij veel mensen een flinke dosis nostalgie oproepen. In deze app kun je 95 uitdagingen aangaan. Hierin bouw je zelf een pretpark, stel je handmatig achtbanen samen en probeer je zoveel mogelijk bezoekers tevreden te houden.

Super Mario Run

Top gratis iPhone en iPad game

Super Mario Run is een nieuw soort Super Mario-game die je met één hand kunt spelen. Nintendo’s beroemde loodgieter met het rode petje speelt opnieuw de hoofdrol. Het enige wat je hoeft te doen is op het juiste moment op je scherm tikken, zodat hij gaat springen. Door de juiste timing verzamel je zoveel mogelijk muntjes en bereik je het eindpunt.

Procreate

Top betaalde iPad app

Procreate is een teken- en schilderapp. Je kunt met alle filters en duizenden penselen de mooiste creaties maken. Leuk voor als je als amateur wilt oefenen, maar ook geschikt voor professionele kunstenaars.

Ziggo GO

Top gratis iPad app

Ziggo GO (voorheen Horizon GO) is een interactieve tv-app van Ziggo. Als Ziggo tv-klant kun je waar en wanneer je maar wilt tv op je tablet of smartphone. Ook kun je programma’s ermee opnemen, herinneringen instellen en favoriete zenders toevoegen.

Minecraft

Top brutowinst iPad game

Met Minecraft kun je een hele eigen omgeving bouwen, van eenvoudige hutten tot grote kastelen. Vind grondstoffen onder de grond om toegang te krijgen tot verschillende bouwmaterialen. ‘s Nachts zwerven er monsters door de spelwereld, wat betekent dat je een basis moet bouwen om al het gevaar te vermijden. Je kunt kiezen uit verschillende spelmodussen.

Baby Monitor 3G

Top betaalde iPhone app

Baby Monitor 3G/Babyfoon 3G is een universele video en audio monitor die werkt op je smartphone, tablet of computer. Je kunt elk geluid horen en de baby vanaf afstand geruststellen. De app vergt 2 toestellen. Een toestel voor in de kinderkamer, en de ander om bij je te houden. Met de app kun je controleren hoe vaak je baby wakker is, slaappatronen ontdekken en geluiden afspelen van huidige of vorige monitoringsessies.

Bekijk de volledige hitlijst 2017 apps
Bekijk de volledige hitlijst 2017 games