Op zaterdag 11 november 2017 vindt in Utrecht de landelijke Inspiratiedag 'ICT in de onderwijspraktijk' voor PO plaats. lees meer

Op zaterdag 11 november 2017 vindt in Utrecht voor de tweede keer de landelijke Inspiratiedag 'ICT in de onderwijspraktijk' voor leerkrachten in het basisonderwijs plaats. Een dag vol onderwijs- en lesideeën, gratis toegankelijk en na het volgen van de dag verdienen leerkrachten 4 registeruren.

Leren van en met collega's

Naast ruimte en tijd om ervaringen uit te wisselen en oefenen met de Hololens en programmeerrobots zijn er diverse workshops. Deze worden gegeven door basisschoolleerkrachten. Zij laten zien, met voorbeelden uit de eigen les en klas, hoe zij hun lessen vernieuwen en meer 21ste-eeuws maken. Behalve luisteren gaat iedereen dus ook meteen zelf aan de slag!

• Samenwerken met Microsoft Teams
  • Minecraft gebruiken in de klas
  • Iedereen aan de Office 365!
  • Ken je Sway al?
  • Leren programmeren? Wat is de Micro:bit?
  • Breng de wereld naar je klaslokaal met Skype!
  • Digitale formulieren maken en toetsen met Forms

Aanmelden

Aanmelden en meer informatie over deze gratis Informatiedag vind je hier: https://www.schoolspot.nl/inspiratiedag-2017