Maak kennis met Virtual Reality in het onderwijs op het congres Leren met VR op 16 mei. lees meer

Het congres ‘Leren met VR’ dat op 16 mei 2018 in Eindhoven voor de derde keer wordt georganiseerd. Het congres is bedoeld voor onderwijsprofessionals uit de hele onderwijskolom, van PO tot HO. Het congres is voor leraren, communicatieadviseurs, beleidsmakers, ICT-coördinatoren en directies die willen kennismaken met de kansen die VR biedt zowel in het primair proces als ook voor instroom.

Opbrengsten van de dag:

• Je hebt zelf toonaangevende VR systemen ervaren;
  • Je hebt handreikingen gekregen waarmee je zelf een visie kan ontwikkelen op de toepassing van VR in het onderwijs;
  • Je maakt kennis met concrete onderwijstoepassingen (content) die beschikbaar zijn;
  • Je krijgt inzicht in de randvoorwaarden en kosten (infrastructuur);
  • Je vergaart kennis en vaardigheden (deskundigheid) ten aanzien van toepassing van VR in het onderwijs;
  • Je hebt een concreet beeld wat erbij komt kijken wanneer VR wordt ingezet bij studentwerving.