Op de BETT 2018 heeft Acer de Acer Chromebook 11 C732 serie voor het onderwijs gepresenteerd. lees meer

Op de BETT (British Education and Training Technology beurs) 2018 heeft Acer de Acer Chromebook 11 C732 serie gepresenteerd. De Chromebook  levert hogere duurzaamheid met optionele 4G LTE.

Acer Chromebook 11 C732

De nieuwe Chromebook is gebaseerd op het robuuste ontwerp van zijn voorgangers die voldoen aan de MIL-STD 810G standaard en voldoet daarnaast aan IP41 voor bescherming tegen schade door objecten en water. De nieuwe Chromebook serie zal tevens modellen met 4G LTE omvatten voor connectiviteit en toegang tot gegevens onderweg. De Chromebook 11 C732 omvat alle duurzame eigenschappen van zijn voorgangers en zet deze ontwikkeling voort met een IP41 classificatie om de investering van de school nog beter te beschermen. De IP41 classificatie garandeert dat de Chromebook geen openingen bevat die groter zijn dan 1 mm (diamater), zodat het beschermd is tegen draden, paperclips en andere kleine voorwerpen die schade zouden kunnen veroorzaken. Daarnaast zorgt de IP41 classificatie ervoor dat de Chromebook 11 C732 beschermd is tegen druipend water, zodat deze in nog meer weersomstandigheden gebruikt kan worden. De Chromebook 11 C732 voldoet bovendien aan de strenge eisen van de U.S. MIL-STD 810G militaire standaard waarbij de robuustheid, duurzaamheid, betrouwbaarheid en de kwaliteit van de nieuwe Chromebook wordt gewaarborgd. De Chromebook voldoet tevens aan MIL-STD 810F voor bescherming tegen binnendringen van zand en stof.

Kenmerken

• Conform IP41 getest op vallen vanaf een hoogte van 122 cm, met een morsbestendig toetsenbord tot 330 ml en voldoet aan de strenge U.S. militaire standaard (MIL-STD 810G)
  • Optionele 4G LTE voor connectiviteit onderweg
  • Eenvoudig in beheer en gebruik
  • Twee USB 3.1 Type-C poorten voor snelle gegevensoverdracht, opladen van de accu en aansluiten van een monitor
  • Lange batterijduur van 12 uur voor dag en nacht productiviteit
  • Een ventilatorloos ontwerp voor betere betrouwbaarheid en stil gebruik in de klas, de bibliotheek of het lab
  • Mogelijkheid tot vlakke ligging voor het delen van projecten door het 180 graden scharnier

Acer presenteert tevens de Acer Chromebox CXI3 met maximaal de 8e generatie Intel® Core™ processoren.

Meer info: Acer Nederland